Dzięki nowej karcie kibica sympatycy GKS-u Katowice będą mogli nie tylko zakupić bilet i wejść na stadion. Nowa karta będzie pełniła również rolę wewnętrznego środka płatniczego, który pozwoli na bezgotówkowe zakupy gadżetów i produktów cateringowych na terenie stadionu. Dzięki nowemu systemowi płatności kibice otrzymają zwroty pieniędzy w przypadku, gdy drużyna przegra lub zremisuje mecz domowy.
– Ambitne plany GieKSy stały się wspólnym mianownikiem w rozmowach z firmą Payment Solution. Głównym celem wdrażanych rozwiązań jest dostarczenie kibicom GKS-u technologii, dzięki której
kibic w przerwie meczu będzie mógł dokonać zakupu produktów w przeciągu kilku sekund, jednocześnie uzyskując wymierne korzyści finansowe w postaci bonusów i rabatów – podkreśla przedstawiciel firmy Dominik Kowalski.
Wraz z upowszechnieniem nowej karty kibica rusza kampania karnetowa pod hasłem „Postaw wszystko na nową kartę”, które nawiązuje do nowoczesnych technologii i odrodzenia się GKS-u Katowice na wiosnę z nowym trenerem i piłkarzami, którzy mają powalczyć o jak najwyższe miejsce w pierwszej lidze.
– Jako pierwszy klub piłkarski w Europie wprowadzamy promocję regularnego zwrotu za wyniki. Czynimy wszelkie starania, aby pokazać, że GKS Katowice jest klubem otwartym na nowe technologie i chcemy zaoferować naszym sympatykom coś wyjątkowego. System sprzedaży bezgotówkowej i zwrotu części kwoty w przypadku nie wygranego meczu ma sprawić, że zachęcimy wszystkich do licznego przybycia na Bukową i nasi kibice wyjdą ze stadionu zadowoleni, niezależnie od wyniku – wyjaśnia wiceprezes GKS-u Katowice Marcin Janicki.
Równocześnie z wprowadzeniem tego projektu nowi partnerzy biznesowi zdecydowali się na wsparcie GKS-u Katowice. Przedstawiciele firmy produkujące oleje i środki smarne Fuchs zdecydowali się na wykupienie Pakietu Platynowego do końca roku. Natomiast firma Payment Solution odpowiedzialna za nowatorski system bezgotówkowy przy Bukowej wesprze GieKSę w ramach Pakietu Premium do czerwca. Oznacza to, że logo firmy pojawi się na koszulce meczowej pierwszej drużyny.
– W 2014 postanowiliśmy wesprzeć również najpopularniejszy w Polsce sport, jakim jest piłka nożna. Chcemy być w tym sporcie aktywni, pragniemy propagować lokalną piłkę, która szczyci się wieloletnimi tradycjami. Na początku związaliśmy się z jednym klubem z naszego regionu, rozszerzając stopniowo sponsoring na inne kluby. Tak zrodził się pomysł na akcję „Fuchs napędza śląską piłkę”. Mając na uwadze emocje, jakie wywołuje piłka nożna, chcemy budować pozytywne relacje z kibicami, propagować ten sport, wzmacniając jednocześnie wizerunek naszej marki – wyjaśnia przedstawiciel firmy Fuchs Mirosław Knyć.
Szczegółowe informacje dotyczące nowego systemu można uzyskać na stronie internetowej GKS Katowice.
źródło: GKS Katowice